Grupos de inestigación de la UB

PsicoSAO

QUI SOM

Equip

Dr. Enric Pol Director del Grup Catedràtic del Departament de Psicologia Social i Ambiental.
Dra. Núria Codina
Coordinadora del Grup Professora Titular del Departament de Psicologia Social
Equip: Dra. Immaculada Armadans. Professora Agregada • Dra. Rita Berger. Professora Agregada •  Dr. Ricard Blasco. Professor Titular • Prof. Maria Rosa Bonet. Professora del Màster en Intervenció i Gestió Ambiental: Persona i Societat (UB-UAB) • Dra. Angela Castrechini. Professora Lectora • Dr. Andrés Di Maso. Professor Lector • Dr. Esteve Espelt. Professor Professor Titular d’Escola Universitària •  Dr. José Navarro. Professor  Titular • Dr. José Vicente Pestana. Professor  Associat  • Dra. Neus Roca. Professora Titular •  Dra. Marina Romeo. Professora Titular • Dra. Montserrat Yepes i Baldó. Professora Lectora •  Dr. Sergi Valera. Professor Titular •  Dra. Emilia Moreno. Professora del Màster Intervenció i Gestió Ambiental i Consultora Ambiental • Dra. Montserrat Morales. Professora del Màster Intervenció i Gestió Ambiental i Promotora Cultural • Dr. Francesc Quintana. Investigador i col·laborador docent.

psicosao@ub.edu

Universitat de Barcelona. Facultat de Psicologia, Departament de Psicologia Social. Carrer Passeig Vall d’Hebron 171, 08035 Barcelona.

www.ub.edu/grc_psicosao2/index.php/ca/

Presentació

El grup de recerca de la Universitat de Barcelona en Psicologia social, ambiental i organitzacional (PsicoSAO) està integrat per investigadors i investigadores del Departament de Psicologia Social de la Facultat de Psicologia, preocupats en el desenvolupament de coneixements i eines psicosocials per a l’abordatge de necessitats i problemes socials candents. El nostre objectiu és millorar la qualitat de vida i el benestar social de les persones, grups, organitzacions i comunitats.

QUÈ FEM

Mediació gestió i resolució de conflictes (Conflict Management):

• Avaluació de programes
  • Gènere i plans d’igualtat
  • Cultura, política i migració

Gestió ambiental, comunicació i participació ciutadana:

• Avaluació ambiental estratègica i operativa
  • Estudis de mobilitat sostenible
  • Qualitat de vida i entorn urbà

Processos organitzacionals i gestió de persones, i  grups i equips:

• Auditoria de persones, grups, equips i organitzacions (clima, compromís..)
  • Plans de formació, formació in company
  • Plans de comunicació organitzacional

Gestió del temps:

• Turisme i lleure sostenible
  • Noves tecnologies
  • Oci, temps lliure i qualitat de vida

PER A QUI TREBALLEM

Sectors industrials

Els nostres serveis estan dirigits a institucions, administracions públiques i empreses de qualsevol sector d’activitat com ara l’EAIAs (benestar i protecció infantil), el tercer sector, l’educació (formal i informal), així com a empreses del sector de l’automoció, del químic, del lleure, del sector sanitari, de les tecnologies de la informació i la comunicació, entre d’altres.

Clients

Agbar, Ajuntament de Barcelona, Ajuntament de Manresa, Almirall, Àrea Metropolitana de Barcelona, AUMA Consultor en MA i Energia, Capital Energy, Centre d’Estudis Jurídics i Formació, Especialitzada de la Generalitat de Catalunya, Diputació de Barcelona, Centre Recerca POLIS-UB, City University London, Design for All Foundation, FAD – Foment de les Arts i del Disseny, Fundació Catalunya – La Pedrera, Fundació Fòrum ambiental, Fundació Hospital de l’Esperit Sant, Fundació Salut i Comunitat, Generalitat de Catalunya, Hospital Clínic, Hospital Clínic de Barcelona, Il·lustre Col·legi d’Advocats de Barcelona, Institut Català de les Dones, Pro A Solutions, Universidad de Brasilia, Universidad Federal do Rio Grande do Norte Natal, Università di Bologna, Université de Nîmes, Université Paris Ouest Nanterre – La Défense, Université René Descartes, University of Calgary, University of Exeter, University of Georgia, University of Montreal, University of Surrey, University Portland, University of Guelph.

Comparte esta entrada: