Últim dia per a presentar-se al Pla Barcelona Ciència

09/08/2019

Barcelona ha posat en marxa el Pla Barcelona Ciència amb la voluntat de donar un nou impuls a la ciutat com a capital científica europea.  L’Ajuntament de Barcelona ”la Caixa” destinen un total de 900.000 € per promoure projectes que giren al voltant de dos àmbits temàtics: (1) l’envelliment i la qualitat de vida, i (2) la mobilitat i el respecte i la protecció del medi ambient, per contribuir a la modernització de la ciutat de Barcelona.

Es consideren institucions que poden sol·licitar l’ajut:

• Les universitats públiques, els seus instituts de recerca i les universitats privades.
  • Els organismes públics de recerca.
  • Altres centres d’R+D amb personalitat jurídica pròpia vinculats a les administracions públiques o participats majoritàriament del sector públic.
  • Les entitats i les institucions sanitàries públiques i privades sense ànim de lucre, vinculades o concertades amb el Sistema Nacional de Salut o l’ICS, que desenvolupin tasques de recerca.
  • Entitats públiques i privades sense ànim de lucre que desenvolupin activitats d’R+D com a objecte principal de les seves activitats i que generin coneixement científic.
  • Empreses i organitzacions empresarials vinculades, en funció del seu objecte social, al contingut del projecte. Aquestes empreses han de tenir menys de 50 treballadors i tenir la innovació com un objectiu prioritari.
  • Altres organitzacions que contribueixin a la difusió i la divulgació científica o que facin tasques de suport a la transferència tecnològica.