13

Data límit per presentació de sol·licituds al programa Indústria del Coneixement

13/06/2018

L’Agència de Gestió d’Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR) ha llançat el programa Indústria del Coneixement, adreçat a valoritzar el coneixement generat a les universitats i als centres de recerca de Catalunya i que compta amb dues modalitats.

Modalitat A. LLAVOR. Són els ajuts destinats a projectes innovadors amb potencial d’incorporació al sector productiu. Consta d’una quantia fixa de 20.000 € per projecte durant 6 mesos.
Més informació sobre la modalitat A. LLAVOR

Modalitat B. PRODUCTE. Són els ajuts destinats a l’obtenció de prototips, a la valorització i a la transferència dels resultats d’investigació generats per equips de recerca de Catalunya. Consta d’una quantia màxima de 100.000 € durant 18 mesos.
Més informació sobre la modalitat B. PRODUCTE

Si estàs interessat a participar en alguna de les modalitats d’aquesta convocatòria, des de l’FBG et podem assessorar. Pots contactar amb les persones de l’FBG responsables del programa a través dels següents correus electrònics:
Data límit d’expressió d’interès a l’FBG: 6 de juny de 2018
Data límit de presentació de sol·licituds a l’FBG: 13 de juny de 2018