Micro- mecenatge

Investigar la malaltia del Parkinson (en catalán) CERRADO

El grup de recerca Senyalització i Neurodegeneració de la Unitat de Bioquímica del Departament de Ciències Fisiològiques de la Facultat de Medicina de la Universitat de Barcelona, dirigit per la Dra. Cristina Malagelada, va realitzar una campanya de micromecenatge per investigar la malaltia de Parkinson gràcies a la qual van aconseguir arribar als 10.000 eur.

La recerca biomèdica és fonamental per entendre les causes d’una malaltia i descobrir com poder tractar-la. Aquest projecte servirà per finançar la recerca d’una proteïna, la RTP801, que està involucrada en la mort de les neurones en la malaltia de Parkinson.

L’objectiu principal del projecte és continuar investigant per saber per què les neurones en la malaltia de Parkinson moren i com poder evitar-ho.