Transferència de coneixement des de l’àmbit de Dret (on-line)

12/04/2021

La Fundació Bosch i Gimpera, oficina de transferència de coneixement de la Universitat de Barcelona, juntament amb la Facultat de Dret de la UB, organitza una jornada per explicar a personal investigador, grups de recerca i professors de la Facultat de Dret quins són els beneficis de treballar per institucions i empreses des de la Universitat i quin suport ofereix l’FBG en aquest camp.

12 d’abril de 2021 a les 12h

Programa:

• Benvinguda institucional
  • Transferència de coneixement des de l’àmbit de Dret: Motivacions, beneficis i en què et pot ajudar la FBG. Salvador Mena i Mar Sibila, àrea de Recerca per Contracte de la Fundació Bosch i Gimpera.
  • Experiències de transferència: Investigadors/es Dra. Elena Lauroba i el Sr. Domènec Sibina.
  • Torn de preguntes.

La jornada començarà a les 12h i es farà via on-line a través de la plataforma Zoom.

Inscripcions

Aquesta jornada compta amb el suport de la Secretaria d’Universitats i Recerca del Departament d’Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya, i es cofinancen amb el Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER).