La segona trobada de l’Open Innovation Forum acull 50 reunions entre empreses i entitats de recerca

Una vintena de representants de companyies i una trentena d’investigadors s’han trobat durant la segona jornada de l’Open Innovation Forum 2019, programa organitzat per Biocat que dóna l’oportunitat a empreses de llançar els seus reptes d’innovació i obtenir propostes de solucions de la mà de grups i centres de recerca. Després d’una exitosa primera trobada celebrada a l’abril, l’11 de juliol s’ha repetit la iniciativa al Parc Científic de Barcelona, on s’han celebrat 50 reunions.

Arnau Valls, Enginyer d’Innovació a l’Hospital Sant Joan de Déu i ex alumne del programa d·HEALTH Barcelona, ha estat un dels participants en aquesta ocasió a l’Open Innovation Forum. Juntament amb altres entitats que, com Sant Joan de Déu, formen part de la comunitat NEXTHEALTH coordinada per Biocat en el marc de RIS3CAT, Valls s’ha reunit amb diverses companyies. “Hem creat diferents solucions innovadores en el marc de la comunitat i volem veure com aquestes solucions poden ajudar a resoldre els reptes que tenen les empreses per aplicar noves teràpies, com ara el CAR-T”, destaca.

El programa està organitzat per Biocat, la Universitat de Barcelona, la Fundació Bosch i Gimpera, la Universitat Pompeu Fabra , UPF Ventures, la Universitat Autònoma de Barcelona, el Parc de Recerca de la UAB, la Universitat Politècnica de CatalunyaIDIBELL i ACCIÓ.