100.000€ per impulsar la innovació de la UB. Convocatòria oberta dels ajuts PoC-F2I

Tens una idea amb un alt potencial de transferència, però et falten recursos per fer la prova de valorització? La Universitat de Barcelona (UB) a través de la Fundació Bosch i Gimpera (FBG), posa en marxa la 7a edició de l’ajut Prova de Concepte (PoC) com a part del programa Fons per a l’Impuls de la Innovació (F2I) La convocatòria, amb un pressupost de 100.000 euros, té com a objectiu millorar les oportunitats d’explotació de resultats d’investigació i valoritzar projectes de recerca de la Universitat de Barcelona amb un alt potencial de transferència.

Els ajuts Prova de Concepte s’adrecen a personal investigador de la UB que lideri projectes de transferència on la UB sigui propietària o copropietària del coneixement i la tecnologia prèvia i dels resultats pels quals se sol·licita l’ajut, i permetran avançar en la maduració de les tecnologies seleccionades amb l’objectiu d’acostar-les als requeriments del mercat i permetre la seva transferència mitjançant una llicència cap a una empresa existent o la creació d’una nova spin-off. L’import màxim finançat per cada projecte serà de 25.000 euros.

El termini de presentació de sol·licituds finalitza el 26 de setembre de 2022.

Sol·licitud de l’ajut
Consulta les bases

L’ajut compta amb el suport del Departament de Recerca i Universitats de la Generalitat de Catalunya i el cofinançament del Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER).

Més informació a la web de l’F2I