Novetats de la Llei Estatal de 2023 pel Dret a l’Habitatge

31/05/2023

Davant l’aprovació de la primera Llei d’habitatge estatal de la democràcia, experts/es juristes amb perspectiva tècnica de Dret Públic i Dret Privat desenvoluparan una sessió especial d’anàlisi i explicació de les novetats de la llei.

Aquesta jornada de transferència de coneixement és d’interès per juristes, agents de la propietat immobiliària, empreses, propietaris, arrendataris, gestors públics, tercer sector, acadèmics, etc.

<< Consulta el programa (CAT)

Data: 31 de maig de 2023, de 16.30 a 19.30 h.

Lloc: Aula Magna de la Facultat de Dret de la Universitat de Barcelona, Avinguda Diagonal, 684.

Preu: 25 euros.

* Personal docent, alumnes de la UB i investigadors/es vinculats a la Càtedra d’Habitatge podran gaudir d’entrada gratuïta amb el codi CATHAB100. (Es verificarà mitjançant el correu electrònic de la seva organització).

<< Inscripcions