Grups TECNIO

CREATIO – Centre de Producció i Validació de teràpies avançades

Creatio és el Centre de Producció i Validació de teràpies avançades a la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut de la Universitat de Barcelona. La nostra missió és oferir solucions basades en teràpies avançades amb l’objectiu d’augmentar l’eficiència del sistema sanitari i la qualitat de vida de la societat. La nostra visió es constituir-nos com a centre de excel·lència i referent tecnològic especialitzat en teràpies avançades, així como el màxim impulsor del desenvolupament de aquestes teràpies a nivell mundial. Comptem amb un equip multidisciplinari que té gran experiència en teràpies avançades que treballen sota estàndards d’alta qualitat. Les seves instal·lacions consten d’equips, sistemes d’alta tecnologia i un personal altament qualificat que permet ajudar al client amb els nostres serveis. Establim aliances estratègiques amb empreses, centres de recerca i hospitals per desenvolupar nous projectes i/o productes en aquest camp de la medicina innovadora.

SERVEIS

Col·laboracions en investigació bàsica y traslacional

– Noves teràpies per a malalties neurodegeneratives

• Diferenciació de cèl·lules mare en neurones telencefàliques .
  • Models in vitro: Brain-on-chip.
  • Trasplantes cel·lulars: quimeres humanes-ratolins.

Producció de teràpies avançades per a us clínic

– Teràpia gènica i cel·lular.

• Diferenciació i producció cel·lular.
  • Vacunes cel·lulars.
  • Producció de lentivirus.

– Enginyeria de teixits.

• Nanofibres artificials.

– Importació ATMP i distribució en EU.

Serveis d’assessorament científic – tècnic i formació

• Investigació preclínica.
  • Consell expert en producció d’ATMP.
  • Desenvolupament SOP.

CONTACTE