Aspectes clau en la creació d’una spin-off – Workshop 2

19/04/2023

La Fundació Bosch i Gimpera organitza sessions amb els aspectes bàsics sobre com transferir els resultats de recerca a empreses i/o institucions.

L’objectiu d’aquestes sessions és adquirir coneixements bàsics que ajudin a transferir a empreses i/o institucions els resultats de les investigacions. Es farà especial èmfasi en donar a conèixer els requisits per poder patentar els resultats de la recerca; les eines per planificar i posar en marxa una spin-off a partir dels resultats de recerca i, finalment, com incrementar les habilitats per a negociar amb una empresa o institució que vulguin contractar i col·laborar amb els investigadors.

Dia: Dimecres 19 abril. Hora: De 10 a 11.30 h.

Lloc: StartUB!

Ponent: José Conde, responsable de l’àrea de creació d’empreses de la FBG.

José Conde: És Enginyer Químic per la Universitat de Barcelona i Professional Doctorate in Engineering (PDEng) in Process Design per la University of Twente (Holanda). Després de treballar al departament d’R+D d’una multinacional del sector alimentari, va estar treballant en consultoria diversos anys abans d’unir-se el 2010 a la Fundació Bosch i Gimpera. En aquests més de 12 anys, ha participat en múltiples projectes de transferència, tant des del vessant de la valorització i llicència de tecnologies com des de l’àmbit de la creació de spin-offs. Actualment, és el responsable de l’Àrea de Creació d’empreses des d’on aporta els seus coneixements a la incubació nous projectes així com al seguiment i suport de les empreses participades per la UB.

<< APUNTA’T!