VIII Convocatòria de Tecnologies Accessibles

03/04/2024

Indra i la Fundació Universia, amb el suport de Banco Santander, conviden a grups de recerca, centres i escoles de negoci adscrites a universitats públiques o privades del sistema universitari espanyol a presentar les seves propostes d’accessibilitat, ciència i tecnologia a la VIII Edició de la ‘Convocatòria d’ajuts a projectes de recerca aplicada a la creació de noves Tecnologies Accessibles’.

Aquesta iniciativa és fruit de l’interès per promoure el desenvolupament de solucions tecnològiques innovadores que redueixin la bretxa digital i millorin la qualitat de vida i la inclusió social i laboral de les persones amb discapacitat. Un model de col·laboració entre empresa, universitat i tercer sector, que ha donat com a resultat el desenvolupament de prop de 70 projectes.

<< Més informació: http://www.tecnologiasaccesibles.com