18

Últim dia per a presentar-se a la convocatòria d’ajuts per al foment de la cultura científica, tecnològica i d’innovació FECYT

18/12/2019

La Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia (FECYT), adscrita al Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats, acaba d’obrir la convocatòria d’ajuts per al foment de la cultura científica, tecnològica i d’innovació amb l’objectiu de finançar projectes de divulgació i comunicació de la ciència que empreses, universitats, fundacions i centres públics d’investigació, entre d’altres, realitzin entre l’1 de juliol de 2020 i el 30 de juny de 2021 per a apropar la investigació, la tecnologia i la innovació als ciutadans.

El pressupost per a aquesta convocatòria pública, única d’aquestes característiques en l’àmbit nacional, és de 3.250.000 euros.