La UB al 4Y4N del Mobile World Congress

28/02/2022

La Universitat de Barcelona serà present a la propera edició del 4YFN (4 Years From Now) que tindrà lloc del 28 de febrer al 3 de març al Mobile World Congress de Barcelona de la mà de StartUB! i la Fundació Bosch i Gimpera, les institucions que impulsen la creació d’empreses innovadores i spin-offs entre el alumnat i el personal investigador de la UB. En l’espai destinat a la universitat tindran un estand propi, el 6D54A del Hall 6 de la Fira Barcelona Gran Via, vuit startups incubades en StartUB! (Benesit, Alta Guardia, Omashu, Pro1.Trading, HumanITCare, Loop Diagnostics, Marvut I Filmo) i dues spin-off de la Universitat de Barcelona (Gate2Brain i Colorsensing). D’altra banda, AIGecko Technologies i Qilimanjaro Quantum Tech, ambdues spin-off de la UB, també estaran presents al 4YFN.