24

Trobada de l’ecosistema d’innovació alimentari sobre els reptes del sector – Xarxa d’Innovació Alimentària

24/11/2021

La Xarxa d’Innovació Alimentària (XIA) organitza el pròxim dimecres 24 de novembre a l’Aula Magna Ramon Parés de la Facultat de Biologia de la Universitat de Barcelona, la primera “Trobada de l’ecosistema d’innovació alimentari sobre els reptes del sector” amb motiu del 25 aniversari d’aquesta xarxa alimentària.

En aquesta trobada participaran els investigadors de la XIA juntament amb destacats representants de les institucions, el món empresarial i la societat, que formen l’ecosistema d’innovació alimentari, per consensuar els principals reptes del sector.

La primera part de la trobada consistirà en unes xerrades inspiradores al voltant de la innovació i la transferència de tecnologia de l’academia a la societat. En aquestes xerrades, les XIA Talks, que tindran el format de les conegudes TED talks, participaran:

• Pere Condom. Director – Research & Technology Transfer Office UdG i divulgador expert en models d’innovació público-privats
  • Susana Sánchez. CSO & Founder de MOA Foodtech: Millor start-up europea d’alimentació 2021
  • Daniel Ramon. Vicepresident d’R+D en Nutrició i Salut d’ADM, emprenedor i un dels biotecnòlegs de referència a nivell internacional

Per tancar la trobada, s’ha organitzat una Taula de debat sobre els reptes i oportunitats del sector alimentari moderada per Carmen Carretero, directora científica de la XIA. En la mateixa participarán: Glòria Cugat, Subdirectora General de Transferència i Innovació Agroalimentària del Departament d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural, Jordi Vives, Director de la Federació de Cooperatives Agràries de Catalunya, Eduardo Cotillas, Director I+D+i de la FIAB, Raimon Bagó, President del Clúster Foodservice i Director General de SERHS Food, i Clara Bartra, Directora General del Foodtech Hub de Barcelona.

Inscripcions i més informació

* Places limitades. Per raons sanitàries el Registre és imprescindible.