16

Simposi CIDUI 2019 – Com respon la universitat als reptes actuals? Models i propostes

16/05/2019

El Simposi d’aquesta edició vol centrar-se en la interacció que hi ha entre la universitat i el seu entorn, reflexionar sobre la diversitat de l’oferta formativa que disposa la universitat per afavorir les necessitats de l’estudiantat, l’ocupabilitat i la competitivitat de les persones titulades; analitzar si les universitats, juntament amb empreses i institucions del seu entorn, creen oportunitats per a promoure el talent dels estudiants, fixar-lo al territori i afavorir-ne el retorn; i finalment, aprofundir en la vinculació de la universitat amb el territori a través de propostes de caràcter social i transformador.

M. Carme Verdaguer, directora de la Fundació Bosch i Gimpera, participarà com a ponent a la sessió ‘Relació universitat, empreses i societat’.