14

Presentación del programa ‘The Collider’ a la Facultat de Matemàtiques i Informàtica

14/05/2019

El proper 14 de maig, l’Aula T1 de la Facultat de Matemàtiques i Informàtica de la Universitat de Barcelona acollirà una sessió informativa del The Collider, el programa d’innovació promogut per Mobile World Capital Barcelona. Durant la sessió es presentaran les característiques del programa i les novetats d’aquesta edició.

The Collider connecta talents científics i empresarials per crear noves startups basades en tecnologia disruptiva que aborden els reptes de la societat i la indústria per: Realitat Virtual, Intel·ligència Artificial, Blockchain, Internet of Things i 5G.