Premis Joan Roget per accions vinculades a la transferència

21/11/2022

La Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI), amb el suport de la Direcció General de Transferència de Coneixement de la Generalitat de Catalunya, convoca la primera edició dels Premis Joan Roget. Aquests guardons reconeixen les accions vinculades a la transferència de coneixement considerades com a casos d’èxit del sistema per la seva aportació al desenvolupament econòmic i social d’investigadors o tècnics individuals, juntament amb les institucions a què pertanyen.

Els premis posen en valor persones, projectes i entitats que han demostrat un major potencial en les seves aportacions, amb una valoració significativa de l’impacte aconseguit durant la seva trajectòria investigadora, la capacitat de fer arribar el seu treball a l’aplicació pràctica i també el grau de connexió amb els usuaris potencials del coneixement generat.

Els guardons consten dels 3 premis següents:

a)    Premi Joan Roget a un treball de recerca col·laborativa en transferència
b)    Premi Joan Roget a un cas d’èxit de transferència de coneixement
c)    Premi Joan Roget a un cas d’èxit d’aplicació d’una tecnologia transferida

El premi consisteix en un diploma acreditatiu i la quantitat de 5.000 euros per a cadascuna de les categories.

Segons les bases dels premis, podran presentar candidatures els/les autors/autores del treball; agents del sistema català de recerca i innovació: universitats; centres de recerca; centres tecnològics; instituts universitaris de recerca; parcs científics, entre d’altres;  administracions públiques i entitats sense ànim de lucre. Els projectes o casos presentats han de tenir una antiguitat com a màxim de cinc anys.

Més informació: https://premisjoanroget.fundaciorecerca.cat

El termini de presentació de candidatures finalitza el dilluns 21 de novembre de 2022, a les 14.00 hores.