Fi de la convocatòria als Premis IL3-UB

22/02/2024

L’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB), sent l’instrument de la Universitat de Barcelona per proveir les persones i les organitzacions de la formació al llarg de la vida necessària per acomplir els seus propòsits (professionals i/o personals), presenta els següents premis per la innovació en formació permanent referida a l’adquisició o desenvolupament de competències professionals, així com per la introducció de la tecnologia en el procés formatiu.

Premi Joan Maria Malapeira i Gas
A la persona o equip humà que hagi destacat en innovació a la formació permanent en títols propis de postgrau i d’extensió universitària en el marc de la Universitat de Barcelona.

Premi Francesc Santacana i Martorell
A l’empresa o organització pública o privada que hagi destacat en innovació a la formació permanent en títols propis de postgrau i d’extensió universitària en el marc de la Universitat de Barcelona.

Termini d’inscripció: Fins al 22 de febrer.

<< Més informació