Living Labs, Innovació Oberta i Universitats

18/06/2019

Organitzada conjuntament per la Universitat de Barcelona i la Xarxa Europea de Living Labs (EnoLL), la jornada ‘Living Labs, Innovació Oberta i Universitats. Connexió coneixement-entorn: experiències i noves vies”, tindrà lloc el proper dimarts 18 de Juny, de 9.30h a 14.00h, a la Sala Dolors Aleu del Parc Científic de Barcelona (UB).

La Jornada té un doble objectiu: per un cantó aplegar els actors més rellevants al nostre territori al voltant d’experiències concretes i lliçons apreses en el camp dels Living Labs, i per l’altre, a través d’aquestes iniciatives, avançar en la reflexió sobre el paper de la universitat en la Transformació Digital i les possibilitats que ofereix la Innovació Oberta com eina de connexió entre universitat i entorn.

Consulta el programa

L’entrada és gratuïta però cal inscripció