05

05/06/2024

El Campus de l’Alimentació de Torribera i l’INSA, amb el suport del Vicerectorat d’Emprenedoria, Innovació i Transferència de la Universitat de Barcelona, organitzen conjuntament la Jornada “Emprenedoria i creació d’empreses en l’àmbit de l’alimentació i la nutrició”.

La jornada comptarà amb xerrades de la Fundació Bosch i Gimpera, responsable de donar suport a la creació de spin-off a partir de resultats de la recerca de la UB; de la plataforma UB-Focus InnoFood, que té com un dels seus objectius identificar i donar resposta a les necessitats de les empreses dels sectors de l’alimentació i la nutrició, i StartUB!, la unitat de la UB dirigida a promoure l’emprenedoria d’estudiants i titulats.

Data: Dimecres 5 de juny de 9.30 a 13 h.

Lloc: Campus de l’Alimentació de Torribera.

<< Programa

<< Inscripcions