21

Jornada ‘Deeptech, com les universitats responen als reptes de la societat i l’empresa’

21/09/2020

Barcelona Activa, juntament amb la Universitat de Barcelona, la Universitat Autònoma de Barcelona, la Universitat Politècnica de Catalunya, la Universitat Pompeu Fabra i la Universitat Oberta de Catalunya, organitzen la jornada “Deeptech, com les universitats responen als reptes de la societat i l’empresa – innovant conjuntament empresa i universitaten el marc de la fira Biz Barcelona.

La jornada pretén posar en valor l’activitat generada des de les universitats en l’àmbit de la transferència tecnològica i el seu impacte a la societat i a l’empresa. Durant la mateixa també es veurà, entre altres temes, quina és  la resposta que donen les universitats enfront de la COVID-19 i es debatrà sobre com afrontar els nous reptes que presenta el futur.

Per part de la Universitat de Barcelona participaran el Dr. Anicet Blanch, CTO de Bluephage, spin-off de la UB; Maria Eugènia Martín Hidalgo, CEO de ColorSensing, spin-off de la UB; i la Dra. Inés Fernández, Delegada del Rector per a la transferència de coneixement de la UB.

L’esdeveniment, dividit en tres blocs, tindrà lloc el 21 de setembre de 10h a 13h al recinte de la Fira Montjuïc de Barcelona i es podrà seguir també via streaming. Les entrades són gratuïtes prèvia inscripció.

Registre