05

Jornada Quan i com començar a impulsar la creativitat i l’emprenedoria? De l’aula a l’empresa.

05/04/2022

29 MARÇ:

9:00 – Benvinguda amb Dra. Rosina Gironés, Degana de la Facultat de Biologia.

09:15 -“La 3a missió de la universitat a la UB: de la transferència de coneixement a l’emprenedoria”, amb Xavier Testar.

10:00 -“Claus per fer servir l’emprenedoria a les nostres aules”, amb Pere Juarez.

5 ABRIL

9:10 -Presentació amb Dra. Rosina Gironés, Degana de la Facultat de Biologia.

9:15 – Benvinguda amb Dra. Mercè Segarra, Vicerectora d’Emprenedoria, Innovació i Transferència.

9:30 -“La Fundació Bosch i Gimpera com a centre de transferència de coneixement de la UB”, amb Lurdes Jordi.

10:15 -Taula rodona: “Col·laboracions Universitat-Empresa”. Participants: Magda Grifoll, Sergi Munné, Sílvia Busquets, Antoni Ibarz. Moderador: Miquel Sureda

11:15 – Networking, café

11:45 – Taula Rodona: “Valorització de la recerca i spin-off”. Participants: Isabel Trillas, Eva Estebanez, Anicet Blanch, Meritxell Teixidó. Moderador: José Conde

Inscripció: http://www.ub.edu/gidp-matice/faces/formatice?curs=50293 (Fins al 4 d’abril)