II Jornada de les Oficines de Transferència de les Universitats Catalanes

13/06/2024

La II Jornada de les Oficines de Transferència de les Universitats Catalanes és una iniciativa que aplegarà a professionals del sector per promoure la innovació, la transferència de coneixement i la col·laboració entre el món acadèmic i empresarial. La jornada tindrà lloc el 13 de juny a partir de les 9 h a la Facultat de Biologia de la Universitat de Barcelona (Avinguda Diagonal, 643).

La jornada comptarà amb experts de l’àmbit de la transferència i la innovació i s’aprofitarà per fer networking entre tècnics de les diferents universitats.

<< Programa