I Jornada de les Oficines de Transferència de les Universitats Catalanes

23/03/2023

La Fundació Bosch i Gimpera estarà present en la I Jornada de les Oficines de Transferència de les Universitats Catalanes, que se celebrarà el 23 de març a l’Auditori Poblenou de la UPF.

L’objectiu de la jornada és, aplegar als tècnics de transferència i innovació de les universitats catalanes, en una jornada amb taules rodones i debat d’experts, de l’àmbit de la transferència i la innovació. I també aprofitar per fer networking entre tècnics i universitats.

Les universitats que participaran en aquesta jornada són: UB, UAB, UPC, UPF, UdG, UdL, URV, URL, UOC, UVic-UCC, UIC.