Les humanitats i les ciències socials: de la Universitat a l’empresa

30/10/2018

La Fundació Bosch i Gimpera organitza una jornada per explicar a investigadors, grups de recerca i professors del Campus Mundet quines són les particularitats de treballar per empreses i institucions des de la Universitat i quin suport ofereix l’FBG en aquest camp.

Parlarem del marc legal que regula aquest tipus de col·laboracions, dels beneficis pels grups de recerca, dels punts a considerar a l’hora de fer un pressupost o en una negociació i del recolzament que ofereix l’ FBG.

La Fundació Bosch i Gimpera és la unitat de transferència de tecnologia i d’innovació de la Universitat de Barcelona, i s’encarrega de traslladar a la societat els resultats de la recerca de la UB a través de la creació de spin-off, la llicència de patents, o mitjançant contractes amb empreses i institucions contribuint així a la competitivitat del teixit empresarial i a la millora del benestar social.

En l’àmbit de les Humanitats i Ciències Socials, la Fundació Bosch i Gimpera ha gestionat prop de 500 contractes i convenis entre investigadors de la Universitat de Barcelona i empreses o institucions, per un import de més 7 milions d’euros. Aquestes xifres suposen un 30% del total contractat entre totes les facultats.

Les places per assistir a la jornada gratuïta són limitades i la inscripció és obligatòria

Data: 30 d’octubre

Hora: de 12h a 14h