06

GeoEnergia a Catalunya: jornada sobre Geotèrmia a les ciutats. Experiencias en EU

06/11/2020

Per segon any, el Grup de Treball de Geotèrmia (GTG) del Clúster de l’Energia Eficient de Catalunya (CEEC), l’Institut Cartogràfic i Geològic de Catalunya (ICGC) i l’Institut Català d’Energia (ICAEN) organitzen la Jornades Tècniques ‘GeoEnergia a Catalunya’ amb la finalitat de promoure i donar a conèixer el potencial de l’energia geotèrmica com a energia d’alta eficiència en el nou marc de la Transició Energètica i el Canvi Climàtic. Aquest any 2020, dins d’una situació de crisi sanitària provocada pel Covid19, la jornada prendrà format virtual. Es dividirà en dues sessions els dies 6 i 13 de novembre, i comptarà amb un total de 8 ponències, repartides en 2 sessions.

Registre