Deadline The Collider – Call for Technologies 2021

07/03/2021

Convocatòria oberta per al Call for Technologies de l’edició 2021 de The Collider, el programa de transferència de tecnologia de Mobile World Capital Barcelona. L’objectiu principal de The Collider és apropar la ciència al mercat, fomentant l’actitud emprenedora en universitats i centres d’investigació, per tal de generar spinoffs d’alt valor afegit per a la indústria i la societat.

El reptes de l’actual edició s’agrupen en 5 sectors principals: Salut, Indústria 4.0, Energia, Mobilitat Agri-Food. Després de la Call for Technologies, se seleccionaran els 15 projectes que millor resolguin els reptes industrials i els convidarem a participar a la nova edició de The Collider.

A qui va dirigit:

• Estudiants de màster, doctorat, PhD, PostDoc o investigadors vinculats a un grup de recerca d’universitats o centres de recerca o tecnològics que disposin de l’autorització expressa per part de la institució.