Deadline Premis IL3-UB a la innovació en la formació contínua en títols propis

03/11/2021

Aquests premis tenen com a finalitat destacar la transcendència de la formació al llarg de la vida, específicament la dels títols propis en el desenvolupament de persones i organitzacions. Els premis, de caràcter honorífic i periodicitat anual, són un reconeixement a l’esforç realitzat per al desenvolupament de persones i organitzacions mitjançant la innovació en el marc de les titulacions pròpies de postgrau i d’extensió universitària de la Universitat de Barcelona.
Els premis són:
Premi Joan Maria Malapeira i Gas

El Premi Joan Maria Malapeira i Gas s’atorga a qualsevol persona o equip humà que hagi destacat per la implementació d’una innovació metodològica o tecnològica, de manera puntual o sostinguda, en el marc dels títols propis descrits a la secció 1a de la Normativa de cursos de Postgrau i Extensió Universitària de la Universitat de Barcelona, i que aquesta contribució hagi permès el desenvolupament personal i/o professional dels seus estudiants.

Premi Francesc Santacana i Martorell

El Premi Francesc Santacana i Martorell s’atorga a qualsevol empresa o organització, pública o privada, que hagi col·laborat amb l’Institut de Formació Contínua i que hagi triat la innovació en el marc dels títols propis descrits a la secció 1a de la Normativa de cursos de Postgrau i Extensió Universitària de la Universitat de Barcelona com a estímul per al creixement i desenvolupament de tota la comunitat formativa d’IL3-UB.