Convocatòria del Programa Indústria del Coneixement 2024 (AGAUR)

29/05/2024

L’Agència de Gestió d’Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR) torna a impulsar el programa Indústria del Coneixement 2024, adreçat a valoritzar i/o transferir el coneixement generat a les universitats i als centres de recerca de Catalunya.

El programa es divideix en tres modalitats segons la maduresa dels projectes i les idees innovadores:

Modalitat A. LLAVOR. Projectes innovadors amb potencial d’incorporació al sector productiu que es trobin en la fase inicial de conceptualització del pla per la transferència de tecnologies o coneixements i la generació de valor a la societat.

Modalitat B. PRODUCTE. Destinats a l’obtenció de prototipus i a la valorització i transferència dels resultats d’investigació. Projectes d’innovació que hagin finalitzat la conceptualització del pla per la transferència i que hagin identificat un candidat a producte o servei a desenvolupar i disposen d’una proposta de generació de valor a partir de la tecnologia i/o coneixement proposat d’acord amb les validacions realitzades.

Modalitat C. INNOVADORS. Ajuts per a projectes de valorització i transferència de coneixement desenvolupats per persones innovadores en estades en entitats del sistema de recerca i innovació de Catalunya. Ajuts destinats a projectes d’innovació que hagin finalitzat la conceptualització del pla per la transferència i que hagin identificat un candidat a producte o servei a desenvolupar i disposen d’una proposta de generació de valor a partir de la tecnologia i/o coneixement proposat.

Si estàs interessat a participar en alguna de les modalitats d’aquesta convocatòria, pots contactar a través del correu electrònic: ajuts@fbg.ub.edu.

La convocatòria està oberta fins al 29 de maig de 2024.

<< Més informació