16

Convocatòria de Doctorats Industrials per fer formació investigadora en empreses

16/04/2024

Els investigadors i investigadores predoctorals del sistema català de coneixement ja poden optar als ajuts del Pla de Doctorats Industrials que impulsa el Departament de Recerca i Universitats i que, en aquesta convocatòria 2024, destina prop de 6 milions d’euros (5.782.800 euros) i manté l’increment d’un 27% en l’ajut directe que reben els doctorands i doctorandes.

El Pla de Doctorats Industrials ofereix als investigadors i investigadores predoctorals la possibilitat de fer la formació investigadora en una empresa o institució, en col·laboració amb una universitat o centre de recerca, on desenvolupen un projecte que acabarà sent l’objecte de la tesi doctoral.

Inscripcions: La sol·licitud s’ha de fer des de l’Oficina Virtual de Tràmits. Durant l’any, hi ha diferents terminis parcials de sol·licitud, el primer dels quals finalitzarà el 16 d’abril.

<< Més informació