Ajuts del BKC adreçats a spin-offs i start-ups UB

10/11/2017

La Universitat de Barcelona (UB) en el marc del Campus d’Excel·lència Internacional (Barcelona Knowledge Campus, BKC) convoca ajuts adreçats a les spin-offs i start-up de la Universitat de Barcelona i a les empreses ubicades al Parc Científic de Barcelona i al Parc de les Ciències Socials de la Universitat de Barcelona per fomentar la realització de pràctiques professionals dels estudiants de grau, doctorat i màster de la Universitat de Barcelona.

L’objectiu principal és incentivar l’interès dels estudiants de la Universitat pel sector privat i l’emprenedoria i per incrementar la interrelació entre la universitat i l’empresa.

Data límit de presentació de sol·licituds: 10 de novembre de 2017
Més informació (pdf)