13

Acte de lliurament dels Premis del Consell Social i de la Fundació Bosch i Gimpera – UB

13/12/2017

El proper  13 de desembre tindrà lloc el 10è aniversari de l’acte de lliurament dels Premis del Consell Social de la Universitat de Barcelona i de la Fundació Bosch i Gimpera.

Guillem Anglada Escudé, doctor en Física per la Universitat de Barcelona i professor d’Astrofísica en la Queen Mary University de Londres, serà el convidat d’aquesta edició. El Dr. Anglada és un dels deu científics més importants de l’any 2016, segons la revista Nature, per haver liderat l’equip que va descobrir el planeta habitable més proper a la Terra.

Els objectius dels Premis del Consell Social i de l’FBG són impulsar el retorn a la societat dels coneixements adquirits al llarg dels estudis i la recerca, valorar la importància dels projectes de transferència de tecnologia, potenciar la creació d’empreses innovadores i fomentar la cultura emprenedora en l’àmbit del Grup UB.

Dia: 13 de desembre de 2017
Hora: 19:00h
Lloc: Aula Magna de la Universitat de Barcelona (Gran Via de les Corts Catalanes 585).
Invitació pdf