Tres spin-off de la UB a l’exposició itinerant de projectes emprenedors del 11è Fòrum Social i Emprenedor

El darrer 25 de novembre va tenir lloc el 11è Fòrum Social i Emprenedor, ODS 2030 organitzat per l’Oficina de Carreres Professionals de la Facultat d’Economia i Empresa, amb la col·laboració d’StartUB! i Banc Santander i el patrocini de Danone. Aquest any el Fòrum ha tingut una format innovador i més participatiu, amb tres eixos centrals: l’exposició de pòster de les entitats participants (associacions, cooperatives i fundacions), la Ideató-Hackató Premis ODS amb la participació d’estudiants de grau i estudiants de la Universitat de l’Experiència – Programa Economia Social i l’exposició itinerant de projectes emprenedors realitzada amb StartUB!

A l’exposició Universitat i ODS 2030: innovació social, que té per objectiu visualitzar projectes emprenedors amb impacte social i com la comunitat universitària contribueix a l’assoliment dels ODS2030, es mostren tres spin-off de la Universitat de Barcelona: Biocontrol Technologies, Bluephage i Virtual Bodyworks.

Actualment, l’exposició es troba al hall de deganat del edifici 690 i es podrà visitar fins al 15 de desembre. Aquesta exposició té caràcter itinerant entre diferents facultats de la Universitat. Està organitzada per l’Oficina de Carreres Professionals de la Facultat d’Economia i Empresa amb la col·laboració de StartUB! i la Fundació Bosch i Gimpera.