Tancament amb èxit de la cinquena edició del programa “De la Ciència al Mercat”

El desembre va tenir lloc el tancament de la cinquena edició del programa “De la Ciència al Mercat”, un programa impulsat per la Universitat de Barcelona, Universitat Autònoma de Barcelona, Universitat Politècnica de Catalunya i Universitat Pompeu Fabra, amb l’objectiu de fomentar la transferència de tecnologia i coneixement de la mà de doctorands o investigadors que vulguin transformar la seva tesi o tesina en un projecte empresarial.

En aquesta edició, el programa ha comptat amb la participació de 25 estudiants de doctorat de diverses àrees de coneixement, que han rebut 104 hores de formació en diverses àrees de coneixement, mentories personalitzades i contacte directe amb l’ecosistema emprenedor de Barcelona.

En l’acte de clausura, inaugurat pels vicerectors de transferència Mercè Segarra (UB), Climent Molins, Vanesa Daza i Rosa M. Sebastián, es van presentar les propostes dels participants:

• Digital Twin Studio (Carlos Ramonel i Héctor Posada)
  • Essentia (Pablo Alonso Jiménez)
  • TrackTruck (Ali Frapoor)
  • MultiRisk Prevention (Marta López Saavedra)
  • Nanotarg (Patricia Pérez)
  • TranCOR (Sergio Sánchez-Martínez, PhD)
  • D-Painting (Carla Zambrano)
  • Civilus (Héctor Posada Cárcamo)
  • Liles (Lucy Mazera)

També va participar en l’acte Clément Lemardelé, participant de l’anterior edició i cofundador de Vaive Logistics, que va oferir una xerrada inspiradora.

Els participants del programa tenen ara l’oportunitat de continuar desenvolupant els seus projectes empresarials amb el suport de les universitats organitzadores i de l’ecosistema emprenedor de Barcelona.

“De la Ciència al Mercat” està subvencionat pel Departament d’Empresa i Treball, amb el cofinançament del Fons Social Europeu Plus.

Fes clic aquí per consultar més informació del programa.