Aconsegueix un mentor per al teu projecte. Últims dies!

S’amplia el termini de presentació de la convocatòria Mentor in Residence (MiR), per a la contractació d’un professional extern per a l’assessorament d’empreses de base tecnològica, fins el 31 de desembre de 2017.

Si estàs pensant a crear una empresa de base tecnològica i necessites que un professional t’ajudi amb el pla de negoci, presenta’t!

El programa Mentor in Residence té com a objectiu la concessió d’ajuts per a complementar l’equip emprenedor fent-lo multidisciplinar, amb la finalitat d’impulsar així la creació de noves spin-off dins de la Universitat de Barcelona i el creixement d’aquelles de recent creació amb potencial de creixement. Aquest ajut permetrà a l’equip emprenedor disposar d’un mentor especialitzat en la gestió de projectes emprenedors. L’import màxim finançat per cada projecte emprenedor serà de 6.000 euros.

Aquest ajut compta amb el suport de la Secretaria d’Universitats i Recerca del Departament d’Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya i el cofinançament del Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER).

La Fundació Bosch i Gimpera ha concedit el primer ajut del programa Mentor in Residence (MiR) al Dr. Daniel Prades pel projecte ‘SaaS for automated true colour recognition’.