Nous indicadors per a inhibidors epigenètics

La Dra. Mercè Pallàs, de la Facultat de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació de la Universitat de Barcelona, ha rebut, juntament amb l’Institut Cajal (CSIC, Madrid), l’Institut López Neyra (CSIC, Granada) i la Universitat Autònoma de Barcelona, un ajut Retos-Colaboración per al desenvolupament del projecte “Regulación epigenética de la respuesta inflamatòria (INFLAM)”, liderat per l’empresa biofarmacèutica Oryzon Genomics. El projecte té com a objectiu avaluar el potencial dels inhibidors en diverses patologies inflamatòries per al desenvolupament del pipeline d’inhibidors epigenètics d’Oryzon.

Aquest projecte, amb número d’expedient RTC-2016-4955-1, ha estat finançat pel Ministeri d’Economia, Indústria i Competitivitat espanyol (MINECO) dins el Pla Estatal d’Investigació Científica i Tècnica i d’Innovació 2013-2016, subprograma RETOS-COLABORACIÓN, convocatòria 2016. El projecte és cofinançat pel Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER) de la Unió Europea, l’objectiu del qual és promoure el desenvolupament tecnològic, la innovació i una investigació de qualitat.