L’FBG rep un ajut del Programa de desenvolupament rural de Catalunya

El Dr. Joan Romanyà, del Departament de Biologia, Sanitat i Medi Ambient de la Facultat de Biologia de la Universitat de Barcelona, ha rebut un Ajut a les activitats de demostració (operació 01.02.01 del Programa de desenvolupament rural de Catalunya 2014-2020) per valor de 29.970 €.

Aquest projecte, amb número d’expedient 5603001702017 P4, té com a objectiu la Divulgació de la relació positiva entre l’augment de matèria orgànica en sòl, la biodiversitat microbiana, la fertilitat i la resistència a malalties a partir de compost ric en carboni en sòls hortícoles.

Projecte finançat a través de l’Operació 16.01.01 (cooperació per a la innovació) del PDR de Catalunya 2014-2020.