L’FBG presenta els resultats 2018 amb 789 projectes gestionats per valor de 32,67 M€

La Fundació Bosch i Gimpera ha publicat la memòria d’activitats de l’any  2018, commemorant els 35 anys que porta com a instrument de relació entre la Universitat de Barcelona i la societat.

En la publicació es destaca l’informe de l’Oficina Europea de Patents (OEP) on la Universitat Barcelona s’alça com la primera universitat de tot l’Estat en sol·licitud de patents europees. La memòria ofereix també un repàs de les activitats i projectes realitzats durant l’any 2018 com per exemple els ajuts “Fons Impuls a la Innovació”, amb 130.000 euros. Com a novetat, cal esmentar la obtenció d’un ajut FEDER de 1,33 milions d’euros per a la realització de projectes de valorització i transferència de coneixement i que compta  amb el suport de la Secretaria d’Universitats i Recerca del Departament d’Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya.

Dona un cop d’ull a la Memòria d’activitats 2018