L’FBG obté dos ajuts per a la Promoción de Empleo Joven e Implantación de la Garantía Juvenil en I+D+i

La Fundació Bosch i Gimpera ha obtingut dos ajuts públics de la convocatòria 2014 del Ministeri d’Economia i Competitivitat per a la Promoción de Empleo Joven e Implantación de la Garantía Juvenil en I+D+i en el Subprograma Estatal de Incorporacióndel Programa Estatal de Promoción del Talento y su Empleabilidad, per a contractar dos titulats universitaris en el desenvolupament de les tasques de Gestió de la R+D+I (Referència Actuació PEJ-2014-A-83491 i referència personal contractat PEJ-2014-P-00896 ) i Promoció de la recerca col·laborativa universitat-empresa (Referència PEJ-2014-A-36667 i referència personal contractat PEJ-2014-P-00897). L’activitat subvencionada s’emmarca en el Sistema Nacional de Garantía Juvenil y està cofinançada pel Fons Social Europeu.