La UB, al 4YFN del Mobile World Congress

La Universitat de Barcelona participarà en la pròxima edició del 4 Years From Now (4YFN), la plataforma dedicada a les empreses emergents (start-ups) i a l’emprenedoria del Mobile World Congress de Barcelona, que tindrà lloc del 27 i 28 de febrer.

La UB hi prendrà part mitjançant StartUB!, la seva unitat de foment de l’emprenedoria entre l’alumnat, i la Fundació Bosch i Gimpera, la seva oficina de transferència de coneixement i tecnologia encarregada d’impulsar la creació d’empreses innovadores i derivades (spin-offs) entre el personal investigador.

En l’espai del 4YFN destinat a la UB, disposaran d’un estand propi les sis start-ups incubades a StartUB!: Benesit, Filmo, LoopDX, Marvut, Omashu, XRon i les tres spin-offs vinculades a la UB: Colorsensing, Kumux i LogMeal. A més, serà present en l’estand de la UB la start-up Rutopia, incubada en la universitat mexicana Tecnológico de Monterrey, amb la qual s’estan establint relacions per a futures col·laboracions. Aquestes start-ups i spin-offs de la UB seran a l’estand 8.1C23A, ubicat al vestíbul 8.1 del 4YFN (Fira de Barcelona).

Per altra banda, les spin-off de la UB, Qilimanjaro Quantum Tech, Oniria Therapeutics, Gate2Brain i Virmedex Virtual Enviroments, també assistiran al 4YFN. Estaran situades en les següents ubicacions:

• Qilimanjaro Quantum Tech: The European Quantum Space (Hall 4 Stand 4A10)
  • Oniria Therapeutics: Estand Biocat (8.1D20.5A)
  • Gate2Brain: Estand Biocat (8.1D20.8B)
  • Virmedex Virtual Enviroments: Estand UPC (8.1C33.4A)