Iproteos, spin-off de la UB, s’integra a Accure Therapeutics

Accure Therapeutics ha iniciat la seva activitat en l’àmbit del sistema nerviós central (SNC) anunciant una primera ronda de finançament de 7,6 milions d’euros. L’empresa desenvoluparà una cartera de medicaments candidats per al tractament de malalties de l’SNC, que són una de les principals causes de discapacitat i de mort arreu del món i la prevalença de les quals s’incrementarà a causa de l’envelliment de la població.

L’empresa començarà treballant en tres programes de nous medicaments centrats en dianes terapèutiques que provenen d’Iproteos, una spin-off de la Universitat de Barcelona (UB) i de l’Institute for Research in Biomedicine (IRB Barcelona), i de Bionure, una spin-off de l’Institut d’Investigacions Biomèdiques August Pi i Sunyer (IDIBAPS) i del Consell Superior d’Investigacions Científiques (CSIC). Tant Iproteos com Bionure han quedat integrades en Accure Therapeutics.

“Ens enorgulleix anunciar el llançament d’Accure Therapeutics”, apunta Laurent Nguyen, fundador i CEO d’Accure Therapeutics. “Els actius d’alta qualitat de la nostra cartera de productes tenen el potencial de canviar les vides dels pacients que conviuen amb malalties discapacitants de l’SNC. La vida és un regal, per tant ens hem d’esforçar al màxim a respectar-la”, conclou.