Estudiants de Disseny de la UB presenten prototips del ‘packaging’ del futur al Beauty Innovation Day

La tercera edició del Beauty Innovation Day, organitzat pel Beauty Cluster Barcelona (BCB) el passat 23 de novembre, va ser l’indret escollit per mostrar diferents prototips innovadors dins el sector de la cosmètica desenvolupats per estudiants del grau de Disseny de la Universitat de Barcelona.

Quinze grups d’alumnes de l’assignatura Laboratori de Projectes de Disseny Professionals van treballar durant dos mesos en una línia d’embalatges del futur per a l’àmbit de la cosmètica sota la tutoria dels professors Josep Teruel i Núria Coll. A l’hora de crear els seus prototips, els estudiants van tenir en compte les particularitats del mercat cosmètic i els requeriments dels productes per tal de proporcionar una experiència de 360 graus als consumidors.

Els treballs més destacats van ser seleccionats per professionals del sector sobre la base de la seva originalitat i viabilitat industrial per presentar-los al Beauty Innovation Day, on van suscitar força interès en algunes de les empreses assistents. La iniciativa, coordinada també per la Fundació Bosch i Gimpera, es pretén consolidar en les pròximes edicions del Beauty Innovation Day.