Estudiants de Belles Arts de la UB presenten ‘Mirem-nos’ al Festival Llum BCN

El cap de setmana del 4 al 6 de febrer es presentarà ‘Mirem-nos’ al Festival Llum BCN, que il·luminarà per 11a edició els carrers del barri de Poblenou de Barcelona. La proposta ‘Mirem-nos’ ha estat creada i produïda per estudiants de la Facultat de Belles Arts de la Universitat de Barcelona (UB) amb el suport de la Fundació Bosch i Gimpera, el Barcelona Recerca Art Creació (BRAC) de la UB i el patrocini de l’Institut de Cultura de Barcelona (ICUB). El projecte està coordinat per la Dra. Núria Gual Solé i el Dr. Miquel Planas Roselló.

La instal·lació funciona com un passadís hexagonal de miralls i llum que pretén generar una sensació d’immensitat i inestabilitat en una clara al·lusió a la fragilitat de la salut mental. ‘Mirem-nos’ reflecteix i multiplica allò que se situa al seu interior de manera que posa a qui entra davant la seva pròpia imatge presenta-li les diferents cares, possibilitats i punts de vista de la seva ment, la complexitat de no ser només una cosa sinó un cos múltiple i polièdric. Aquests reflexos canvien segons qui els miri, o des d’on ho faci, possibilitant la interacció entre el mateix interior de cada persona amb l’exterior. L’estructura/passadís convida a reflexionar sobre la manera de pensar, sentir i actuar de l’ésser humà.

El projecte es podrà visitar el 4 i 5 de febrer de 18h a 24h i diumenge 6 de febrer de 18h a 23h.

Més informació a https://www.barcelona.cat/llumbcn/ca/