Advanced Nanotechnologies, spin-off de la UB, rep el premi a la Millor Estratègia d’Innovació per part del CIAC

La 4a edició dels premis del Clúster de la Indústria d’Automoció de Catalunya (CIAC) ha reconegut a Advanced Nanotechnologies, spin-off de la Universitat de Barcelona, amb el Premi CIAC a la Millor Estratègia d’Innovació. El premi, que ha estat lliurat per l’empresa Port de Barcelona, reconeix la feina d’ Advanced Nanotechnologies en relació a les seves tècniques innovadores de tractament de superfície aplicables a l’automoció. La spin-off va néixer el 2012 de la mà d’Enric Bertran, Esther Pascual i José Luís Andújar, investigadors de la Facultat de Física de la Universitat de Barcelona, y Antonio Onteniente, CEO d’Advanced Nanotechnologies. La Fundació Bosch i Gimpera, per la seva part, va acompanyar els investigadors en la creació de l’empresa.

ZANINI ha estat la guanyadora del Premi CIAC a la Millor Empresa d’Automoció de l’any, el màxim reconeixement dels guardons que organitza el Clúster de la Indústria d’Automoció de Catalunya (CIAC) en reconeixement a les companyies que amb la seva activitat impulsen la competitivitat de la indústria d’automoció de Catalunya. Els premis s’han lliurat durant la 4a Edició del MÍTING d’AUTO, la cerimònia anual que organitza el CIAC, la qual ha estat celebrada a les Drassanes Reials de Barcelona ahir al vespre amb un gran èxit de participació i assistència.

Per altra banda, Farguell Group ha rebut el Premi CIAC al Pla d’Internacionalització entregat per Nissan i Lear Corporation amb el Premi CIAC a la Millor Productivitat Industrial, lliurat per Bosch. Aquests han estat els reconeixements del jurat d’aquesta edició, el qual ha estat format pel Col·legi d’Enginyers Industrials de Catalunya, el Col·legi d’Economistes de Catalunya, ESADE, IESE; en Josep Maria Vall, president del CIAC i Josep Nadal, Clúster Manager del CIAC, en qualitat de secretari. La vetllada va comptar amb la ponència de l’experta Inma Martinez, científica de l’Agència Espacial Europea i experta en Intel·ligència Artificial al món de l’automoció.