Més de 860.000 € de finançament per als grups de recerca de la UB a la convocatòria Retos-Colaboración

La Fundació Bosch i Gimpera, l’oficina de transferència de la Universitat de Barcelona, ​​ha aconseguit 861.532 d’euros de finançament per a quatre projectes que es desenvoluparan en col·laboració entre grups de recerca de la Universitat de Barcelona i empreses.

El Ministerio de Ciencia e Innovación – Agencia Estatal de Investigación, dins de la  convocatòria de Projectes d’R+D+I «Retos-Colaboración» del Programa Estatal de Investigación, Desarrollo e Innovación orientada als Retos de la Sociedad, en el marc del Plan Estatal de Investigación Científica y Técnica y de Innovación 2017-2020, ha concedit ajudes als projectes:

“Descobriment i desenvolupament de nous tractaments immuno-oncològics” liderat per PALO BIOFARMA, S.L amb número d’expedient RTC2019-006865-1.

“Desenvolupament de noves teràpies nanotecnològiques per alliberament fol·licular aplicada a alopècia (ALOSTOP) liderat per REIG JOFRE amb número d’expedient RTC2019-007035-1.

“Utilització de subproductes de magnesi per a la recuperació del fòsfor en estacions depuradores d’aigües residuals mitjançant precipitació d’estruvita – MAGNYFOS” liderat per NAVARRA D’INFRAESTRUCTURES LOCALS, S.A amb número d’expedient RTC2019-007257-5.

“Desenvolupament d’un nou mètode per a la classificació i valoració de bioestimulants vegetals” liderat per FERTINAGRO BIOTECH, SL amb nombre d’expedient RTC2019-006922-2.

Aquests projectes han estat finançats pel El Ministerio de Ciencia e Innovación – Agencia Estatal de Investigación, dins del subprograma «Retos-Colaboración», convocatòria 2019. Els projectes estàn cofinançats per la Unió Europea a través de Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER) amb l’objectiu de promoure el desenvolupament tecnològic, la innovació i una investigació de qualitat.