Acte de presentació del Living Lab UB

03/11/2020

La Universitat de Barcelona posa en marxa el seu Living Lab amb l’objectiu de donar resposta a reptes, provinents tant del entorn privat com públic, relacionats amb el comportament de les persones mitjançant solucions innovadores i amb la participació dels agents socials de la quàdruple hèlix: empreses i institucions, clients i usuaris, experts universitaris i policy makers.

L’acte de presentació del Living Lab UB tindrà lloc dimarts 3 de novembre a les 12h en format virtual. L’acte va adreçat tant a la comunitat universitària com a empreses o institucions sensibles al moviment laboratori d’innovació social en l’entorn públic i privat.

Per poder assistir-hi, cal inscripció prèvia.