20

Deadline Premis FBG al millor projecte de transferència i a la millor empresa innovadora

20/07/2021

Oberta la XIV edició dels Premis del Consell Social i la Fundació Bosch i Gimpera de la Universitat de Barcelona

Premi Antoni Caparrós al millor projecte de transferència: S’hi poden presentar projectes de transferència de coneixement, tecnologia i innovació desenvolupats per personal investigador de la Universitat de Barcelona en col·laboració amb una empresa o institució i gestionats per la Fundació Bosch i Gimpera.

Premi Senén Vilaró a la millor empresa innovadora: S’hi poden presentar empreses innovadores desenvolupades per personal titulat o investigador de la Universitat de Barcelona, empreses assessorades per la Fundació Bosch i Gimpera així com empreses participades per la Universitat de Barcelona.

Distinció a empreses i institucions amb una trajectòria de col·laboració en projectes d’R+D+I: Es podran proposar empreses i Institucions que hagin formalitzat acords de col·laboració en projectes d’R+D+I amb la UB a proposta dels grups de recerca que hi hagin col·laborat i/o de la Fundació Bosch i Gimpera i el Consell Social

Tota la informació a: www.fbg.ub.edu/premis