Grups de recerca de la UB

Barcelona Brain Stimulation Laboratory (BBSLab)

CONTACTE

Facultat de Medicina i Ciències de la Salut – Campus Clínic.
C/Casanova, 143, Ala Nord, 5a planta, 08036, Barcelona.

stimulationlab@gmail.com
www.ub.edu/bbslab/

PRESENTACIÓ

Al Barcelona Brain Stimulation Laboratory (BBSLab) ens especialitzem en estimulació cerebral no invasiva i neuroimatge aplicades a la investigació en salut mental i cerebral. El nostre equip d’investigació compta amb una àmplia i consistent trajectòria de publicacions i projectes finançats a nivell nacional i internacional.

QUÉ FEM

Serveis

• T’ajudem a dissenyar experiments per a comprovar les teves hipòtesis i explorar les línies d’investigació que t’interessen.
  • T’ajudem a escollir l’equipament més adequat per a realitzar els experiments que desitgis, sempre tenint en compte les teves necessitats i limitacions.
  • Optimitzem el teu laboratori, tant per millorar els teus usos experimentals actuals, com per ampliar el ventall d’experiments que pots fer.

A la Fundació Bosch i Gimpera disposem de grups de recerca en diferents àmbits

Si vols més informació sobre un grup de recerca, posa’t en contacte amb nosaltres a través de promocio@fbg.ub.edu i t’informem.