Mentor in Residence (MiR)

La Universitat de Barcelona a través de la Fundació Bosch i Gimpera i amb el suport del Banc Santander, posa en marxa, dins la segona convocatòria del Fons per a l’Impuls de la Innovació (F2I), la convocatòria Mentor in Residence (MiR) adreçada a investigadors de la Universitat de Barcelona que estan en procés de creació d’una empresa a través de la Fundació Bosch i Gimpera o bé que hagin creat una spin-off participada per CIC-UB.

Mentor in Residence ofereix:

- un ajut màxim de 6.000 euros per cada projecte.

- a l’equip emprenedor disposar d’un mentor especialitzat en la gestió de projectes emprenedors que el complementarà fent-lo multidisciplinari i impulsant així la constitució de noves spin-offs de la UB i el creixement d’aquelles de recent creació amb potencial de creixement.

Data límit de presentació: 15 de novembre de 2017
Bases (document pdf)