L'FBG a la XII Fira d'Empreses de la Universitat de Barcelona

La Fundació Bosch i Gimpera (FBG) assisteix a la XII Fira d'Empreses. L'FBG compartirà estand amb el Barcelona Institut d’Emprenedoria (BIE) i la Càtedra d’Emprenedoria de la Universitat de Barcelona.

La Fira d’Empreses, organitzada per les facultats de Física i Química de la Universitat de Barcelona, amb la col·laboració de les facultats de Ciències de la Terra i Biologia, i Matemàtiques i Informàtica, és una oportunitat perquè els estudiants contactin amb empreses d’activitats relacionades amb els estudis que estan cursant.

La Fira d’Empreses és també un marc per establir relacions d’investigació/transferència de tecnologia per part dels investigadors dels grups de recerca. És un intent de superar la barrera Universitat/Empresa i d’impulsar la transferència tecnològica tan important per al futur.

Data: 3 de maig de 2017
Hora: 10:00h a 18:00h